23. června 2016

Tolik legrace s háčkovanou dekou...

 
Háčkuju deku.
 
Úplně jednoduchou ze čtverců, podle návodu od Drops...
 
 
...návod se jmenuje "Too much fun" a zábava to, myslím, skutečně bude.
Ta největší přijde, až budu mít hotových všech 88 čtverců a dojde řada na zapošívání oblíbených cancourků...
 
Jinak deku v klasické velikosti, ne ve velikosti pro miminko,
jsem zatím ještě neháčkovala, a pro tuto jsem se rozhodla,
když jsem se probírala klubíčky a zjistila,
že mi tu hezky leží ladem příze Paris.
Objednala jsem ji, 
když byla ve slevě a to hlavně proto, abych už konečně poznala, jaká vlastně je -
-na omak, i jak se s ní pracuje.
 
Jen budu muset ještě doobjednat, protože nemám takový počet barviček,
aby byla deka taková veselá ;-)






A nakonec obrázek květu pivoňky z maminčiny zahrádky.
Roste jich tam hned několik
a já mám pro ně slabost.
Pro všechny, ale tahle barvička mi je nejmilejší. Letos měla konkrétně tato rostlinka
pouhý jeden květ. O to nádhernější. A abych tu krásu uchovala, vkládám ji sem.
Druhý den po vyfotografování už okvětní lístky opadaly.


 
 
 Lucka
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...