5. června 2015

Háčkovaný pytlíček

...třeba na malý kosmetický dáreček.


Uháčkovala jsem ho podle skvělého návodu od Aničky tady.
Anny, moc děkuji!

Jeho tvorba bylo příjemné odreagování na dece, když malinkej spinkal v kočárku a ten velkej dědovi pomáhal na zahradě.

 

Tyto slunné dny si s rodinou opravdu užíváme, tak jen ať ještě nějakou tu chvilku vydrží...

...pořád jsem přemýšlela, zda si udělat nebo neudělat radost piknikovou dekou, kterou teď nabízeli v Tchibu...

...a i proto, že bydlíme na skok od vody, neodolala jsem.


A radost je veliká!


Jinak dny se dvěma malými dětmi
opravdu letí jako splašené koně.
To proto to větší "ticho" tady na blogu.
Ale snad už se mi podařilo vytvořit si jakýsi systém či denní řád,
jsem už ve větším klidu, i těch sil mám pocit, že narozdíl od prvních dnů po návratu z porodnice přibylo.
A své umí právě i to sluníčko.

Tak ho holky užívejte,
pochytejte do zásoby pořádnou zásobu vitaminu D
a radujte se :)

Lucka
 



2 komentáře:

  1. Lucinko, pytlíček se ti moc povedl, ta příze je velmi efektní! Jsem ráda, že si hezky žijete, i když je to frčák :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, pytlíček je super. Vybrala jsi krásnou přízi. Mám radost, že se návod hodil :-)
    Uží si s dětmi krásné počasí Anny

    OdpovědětVymazat

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...