26. ledna 2015

Deka pro Matýska



Je háčkovaná z příze Hawai
podle tohoto skvělého návodu.

Několik takto barevných klubíček
jsem výhodně nakoupila už kdysi, když jsem háčkovat začínala - že se někdy budou hodit.

Právě teď.


Měla jsem obavy, 
aby se v těch barvičkách vzorek neztratil, nezanikl, 
ale nakonec jsem celkem spokojená.



Až se do ní Matyášek v kočárku
"zachumlá",
snad se mu bude sladce spinkat.
A čas letí a já si říkám, že by přípravy 
už měly nabrat na obrátkách...
...jistě, že většinu věcí využijeme
po Davídkovi,
a tak naše přípravy budou spočívat
především v úpravách společného pokojíčku
pro oba naše kluky.
Je třeba vybrat postel pro Davídka a skříňky na oblečení a hračky...
...zatím máme hernu spíše v obývacím pokoji ;-)


Tak hezký večer
přeji.
Lucka

4 komentáře:

  1. Luci, deka je moc krásná! Jestli se nemýlím, Hawai je s bambusem a je velmi příjemná...
    Musí to být moc hezké chystání :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Tě, Helenko ;-) máš úplnou pravdu, příze je s podílem bambusu, a je skvělá - deka je na omak taková hebká a chladivá a přesto krásně hřeje. Maličký by měl na svět přijít v dubnu, tak myslím, že ji v létě užije. Chystání je to opravdu krásné, teď s druhým miminkem ale klidnější a hodně pozvolné ;-) Pa, Lucka

      Vymazat
  2. Lucko, ta deka vypadá báječně, i vzoreček sedí - paráda, také pracuji na dece, ale pro kamarádku, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuju za Tvoji milou návštěvu a komentář, který mě opravdu potěšil. Už se těším, až se s dekou také pochlubíš, a že se třeba inspiruji na nějakou další. Krásné dny Ti přeji, Lucka

      Vymazat

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...