28. května 2014

Svatební strom hostů

Při hledání inspirace
 pro svatbu a svatební oslavy
neunikl mi nápad
namalovat si strom hostů...
...který může mít mnoho podob.

Jednou z  možností bylo namalovat si
pouze kmen a rozvětvenou korunu 
"bez listí"
- lístky mají vytvořit hosté
pomocí otisků svých prstů,
které vlastně nahrazují jejich podpisy.

Ovšem já jsem pro svůj Strom 
zvolila jinou podobu.


Malovala jsem na plátno
-nijak velké, ba naopak,
docela malé,
běžný formát A4.
Pro naši malou svatbu to postačí 
a jistě se bude nabízet, 
kam Strom usadit:-)

Použila jsem akrylovou barvu,
strom ještě obtáhla černou tužkou
na dokumenty.
A pak už jen pomocí razidla
tvořila srdíčka,
převážně růžová, ale i světle žlutá,
a lepila je na plátno tak, 
aby představovala listy.

 Hosté se pak každý na jeden lístek
podepíší :-)


Při tvorbě Stromu
jsem znovu využila razítka,
která jsem si nechala vyrobit.


Na závěr pár foteček 
z maminčiny zahrádky


Právě kvetou pivoňky...
miluju je tak, že jsem si přála
mít je jako svatební kytici...
avšak v náš velký den
budou již dávno odkvetlé...



A ještě beruška pro štěstí,
tak jak ji zachytil můj nastávající:-)


Krásný den všem:-)

L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...