25. ledna 2015

Pojď si hrát - aneb maminka našla na Fleru

Fler je pro mě velkým zdrojem inspirace
a když jeden vidí, 
jaká díla dokáží vyrobit lidské ruce,
s použitím přírodních materiálů 
a s troškou té fantazie...
...je to radost.

Alespoň já, když si objednávám něco z Fleru,
mám pocit, že kromě dané věci
kupuji i něco víc...
...nevím, jak to správně říct,
ale jistě mi všichni rozumíte.

Je to jako jít si pro jablko na místní trh
místo do supermarketu ;-)

Při včerejším hledání hraček a her pro naše kluky
mi v pomyslné síti uvízly tyto 
nápady, čím jim postupně udělat radost 
(a sobě taky :) )

Veverka do malé dětské ručičky...


od autora "Vrajovi".

V takovém típí od Elen living
by si kluci jistě užili spousty legrace.



Po proudu...



...pouštět lodičku od Filipa Rychlebského.



A čtyřmístné pišlické autíčko od stejného autora.



 Háčkovaný králíček 
z rukou uživatele tercisch.

A domečky k pomalování od "Bzikavka děšťová".




Ručně vyřezávaná zvířátka ze dřeva




z dílny od "Mokrouše".

Bylo nebylo...



...pohádka o červené Karkulce od "Erste".

A krásné hračky na kolečkách
od Pavla Hamouze.




A spousty dalších.

A maminka ještě pohledá,
protože navzdory tomu, že narozeniny
přijdou stejně jako Vánoce 
až téměř za rok, 
vím, že by se právě teď Davídkovi a za rok nebo dva i Matyáškovi
moc hodil
dřevěný pracovní stůl nebo chcete-li "ponk",
garáž pro malá autíčka
a farma pro zvířátka...kdo si hraje, ten přeci nezlobí, nebo ne? ;-)

Pohodový začátek nového týdne
přeji všem!

Týdne,
ve kterém již s Davídkem absolvujeme předoperační vyšetření
před plánovaným zákrokem 
na pupeční kýle.

Vím, že to bude v pořádku, 
ale mám obavy, 
hlavně jak ten náš klučina zvládne pobyt v nemocnici, i když budeme celou dobu s ním.
Už ať je to za náma.

Pa, Lucka




 

2 komentáře:

  1. Luci, hračky si našla opravdu nádherné! Napsala si to skvěle, naprosto ti rozumím...
    Budu na vás myslet, určitě nemocnici v pohodě zvládnete!
    Držte se! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuju za Tvá slova - za tu podporu. Dost možná, že to jako maminka budu prožívat víc než ten náš kluk ;-) každá, byť drobná bolístka mě bolí dvakrát tolik na duši než Davídka na těle. Ale tak to má asi každý rodič. Měj se krásně! Lucka

      Vymazat

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...