13. ledna 2015

Medvídek

Krásný, sluníčkový den!

Téměř celý rok čekal vzadu ve skříni
na své dokončení 

MEDVÍDEK


Je háčkovaný z Kačenky, která se mi na hračky
osvědčila asi nejvíce.
Pravda, že z čistě bavlněné příze jsem ještě hračku neháčkovala, ale ve srovnání s Elian Nicky
na Kačenku nedám dopustit. Není sice tolik hebká jako "elianka", u níž se mi však zdá, 
že začíná rychle chlupatit.








Návod na medvídka je dostupný u Kamlin na Fleru.

Protože jsem začala háčkovat jednobarevně starorůžovou přízí a neměla jsem od začátku rozmyšlené, 
jak bych chtěla medvídka "vyšňořit", 
nechala jsem se inspirovat 


Pokaždé, když háčkuji, ať už hračku, či nějakou drobnost, 
říkám si, jak se těším, až bude Davídek chodit do školky, a já tak budu moci vytvářet různé dárečky pro děti, paní učitelky, na jarmarky...vím, že mi to bude dělat velkou radost.

A také vím, že Davídek bude mít radost, až se bude moci začlenit do kolektivu dětí.
Byly mu teď dva roky, je moc vnímavý, společenský a hodně zdatný v mluvení - na druhou stranu se nám pořád nějak nedaří říkat si na nočník.

Včera jsme při venčení pejsků potkali skupinku dětí ze školky, které skotačily ve sněhu.
Davídek pronesl: "Mámo, můžu jít podívat na děti"?
A netrvalo dlouho a už se seznamoval.
Ke každé skupince přišel, zamával na pozdrav, 
řekl, že se jmenuje Dáda, 
a nenuceně se připojil ke hře.

A tak přemýšlím, že by bylo dobré, 
kdyby mohl třeba dva dny v týdnu strávit s dětmi ve školce. A protože je "zimní" a v září ho do státní školky pravděpodobně nevezmou,
proto se tato myšlenka na čas usídlí v mé hlavičce - do doby, než najdu nejvhodnější a nejmilejší způsob, jak ho začlenit do dětského kolektivu.
Jak je vidět, dětské koutky a hřiště už nám nestačí...

Ještě se s vámi rozlouzčí medvídek

a teď i já.

Tak krásný den všem a zase brzy
pá......

Lucka

3 komentáře:

  1. Lucinko, medvídek se ti opravdu moc povedl, nádhera!
    A k tomu, co píšeš - měla jsem takové děti, a do školy šli oba později, než ve 4 letech. Řešila jsem to různými aktivitami pro děti, které ještě do školky nechodily, teď jsou jistě jiné možnosti. Ale se školkou jako takovou bych nespěchala...všechno má svůj čas.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za pochvalu. Máš pravdu, že všechno má svůj čas. Jen když jsem Davídka viděla, jak byl šťastný, že má kolem sebe tolik dětí...navštěvujeme sice mateřské centrum a dětský koutek, ale nějak cítím, že je to pro něj málo. Snad se mi podaří mu v tomto směru dát to nejlepší. Děkuji, že se mnou sdílíš své zkušenosti. Krásné dny Ti přeji, Lucka

      Vymazat
  2. Je roztomiloučký:-)))
    Možná jsou u vás ve městě i jiné organizace či kluby pro maminky s dětmi, než jen mateřské centrum a dětský koutek, zkus se poptat.-)

    OdpovědětVymazat

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...