28. ledna 2015

Pět mých malých cílů...

Také patřím mezi ty z vás, 
které si s oblibou vytváří seznamy všeho druhu.
Od drobných lístečků, 
kde mám neúhledně sepsaný zítřejší nákup, 
přes celé stránky, 
co je potřeba zařídit a vyřídit, 
až po tenké sešity a někdy i malé "knihy",
na jejichž listech se svěřuji se svými cíly.

Rozhodla jsem se, že si i tady na blogu
vytvořím seznam mých obyčejných "starostí" a všednodenností, 
které se často na mých seznamech objevují, 
a které až dokončím, 
budou moji velkou radostí.

A jak by byl tento článek marnivý, 
kdybych se pak občas nesvěřila, 
jak se mi plnění mých malých cílů daří
(ty velké ještě chvilku zůstanou jen na stránkách mých "deníčků") ;-)

Cíl první...

Uspořádat všechny naše FOTOGRAFIE.


Od jejich elektronické podoby po krásná fotoalba jako malá umělecká díla
a velký rodinný poklad. 


Cíl druhý... 

Lépe uspořádat naši DOMÁCNOST.



Ano. Zbavit se s rozmyslem všeho nepotřebného, 
co nám nepřináší užitek ani radost, 
jen starosti se skladováním a neustálým přemisťováním těchto věcí.
Všemu ostatnímu dát své pevné místo a řád.

Cíl třetí...

Zajistit ještě zdravější a více pestré rodinné 
STRAVOVÁNÍ. 
 Vsázet hlavně na čerstvost a domácí přípravu všech chodů.



Cíl čtvrtý...


Nechci být pouhou sběratelkou skvělých nápadů -
- ale jednou za čas nějaký uskutečím.
Inspirace je víc než dost ;-)


Cíl pátý...a zatím poslední ;-)



Oblečení. 
Moje, manželovo i našich kluků.
Nebudu ve skříních schovávat nic, co nenosíme.
Třeba moje džíny ze střední školy ještě poslouží někomu jinému, ale mně jen zabírají místo 
ve skříni a vytváří chaos.
A kdyby to byly jen ty jedny džíny.
Cíl je tedy jasný -
- pečlivě probrat šatní skříně
a šatník třeba trošku oživit a hlavně přizpůsobit
našemu současnému životnímu stylu,
který je zákonitě jiný než před lety.

Tak. A to myslím, že zatím stačí.
Až to všechno splním, můžu si říct, že jsem udělala kus práce a že...


...ano, i plnění cílů 
zvyšuje náš pocit štěstí...

Každopádně to, že jsem šťastným člověkem,
si uvědomuji díky své rodině
každý den.

Děkuju...

Mnoho štěstí i vám všem, 
Lucka

  ( P.S.: Ještě pro pořádek uvedu, že všechny fotografie jsem nalezla na Pinterestu. )

4 komentáře:

  1. Luci, musím říct, že máme dost podobné cíle. Nebo možná spíš přání. Hodně velké mezery mám ve fotografiích. Jakmile jsme si pořídili digitální foťák, šlo dělání papírových fotografií stranou, takže bych s tím měla začít něco dělat. Děkuji za připomenutí a krásný pátek! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, pod tenhle článek by se mohla podepsat většina z nás. Je to stálý boj a moc ti přeju, aby si ho dovedla do vítězného konce.
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Luci, ať se Ti daří plnit cíle - asi bych si je měla dát také:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...