22. července 2014

Na borůvkách...


V neděli jsme všichni,
i pejskové,
vyrazili do lesa na borůvky.

Sbírala tedy jenom maminka, 
Davídek jen tak ťapkal po cestičce,
pozoroval broučky, hrál si s kamínkama u potůčku
a nosil tatínkovi kytičky.

Právě takové letní zážitky
jsou pro mě ty nej.

Jak zpívají Chinaski v jedné ze svých písniček...
..."ty nejlepší věci jsou zadarmo",
přeci :) 

Borůvky jsem sbírala
do této kouzelné staré bandasky.


 Ale protože jsem se nevydala
do hlubokého lesa, 
abych se nevzdálila rodince,
moc jsem jich nenasbírala...






I tak to bylo moc příjemné
dopoledne.



  Po delším čase se také vracím k 
milovanému háčkování...
...sice jen po chvilkách, protože teď v létě trávíme
většinu dne s malým venku,
ale přeci -
- háčkuji mamince slíbený kapsář na kolíčky.
Tak snad se dílo podaří 
a bude z něj krásný dárek pro radost.

Lucka

1 komentář:

  1. Jako dítě jsem s takovou bandaskou na borůvky chodila ..... a vůbec neva, že borůvek je troška, to důležité není :-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...