24. června 2014

Trocha příprav na svatbu 2.



Láska...


...je mocná čarodějka:)

I když je to mnohdy náročné - 
-časově, duševně...někdy i fyzicky,
když běhám po městě a sháním tu stužky, 
tu barevné papíry a jiné...

...příprava svatby je pro mně
velkou radostí.

Neumím si představit zadat zakázku 
a přijít k úplně hotovému.

Tady je další "rekvizita", či spíše způsob zábavy, 
a hlavně milá vzpomínka...

Svatební kuchařka


Hosté mají za úkol 
vybrat pro nás ze své sbírky receptů ten, 
jehož vaření či servírování
má utužovat zamilovanost:)
láska přece prochází žaludkem 
a já už se těším, 
jak některý s pokrmů
z kuchařky 
ochutnáme třeba při příležitosti oslav 
našeho 1.,5.,10., 20., 47. ...výročí svatby:)

Viděla jsem tento nápad někde na zahraničním blogu.


Rady pro šťastné manželství

 ...každý z hostů nám na jednu rozetku 
napíše svoji radu,
jak o vztah pečovat 
a žít štastně.

Happily ever after :)


Třeba:


Bez toho, abych milého políbila
na dobrou noc
prostě neusnu :)
a sladká pusa na spaní -
lepší než lžička medu:)




Další fotečky z příprav
 zase zítra:)

S láskou, L.

2 komentáře:

  1. Lucko,právě jsem objevila tvůj blog a moc mě baví tvé články o přípravě svatby. Dáváš mi spoustu inspirace, děkuji, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to mě moc těší, že se Ti články líbí:) také jsem - zatím jen v rychlosti u ranní kávy - nakoukla k Tobě na blog, a musím říct, že to bude pro mě další příjemná destinace:) kam se s radostí budu vydávat pro trošku inspirace a velké potěšení. Máš moc krásné fotečky a články - na ty si vyhradím večer, když už bude malý spinkat, ať si je pořádně vychutnám:) krásný den přeji, L.

      Vymazat

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...