23. června 2014

Trocha příprav na svatbu 1.


Času, který má uplynout do velkého dne D,
pomalu ubývá
a přípravy nabírají na obrátkách:)

Nejtěžší je najít si 
spolehlivý systém, 
se kterým se vyhneme 
zmatkům a nervozitě...

Přiznám se, že ho nemám...
...a také věřím, že mi pomůže, 
když budu průbežně vkládat články či, řekněme, 
reportáže z příprav,
s ukázkou toho, 
co již mám zařízené, nakoupené, 
vlastnoručně vyrobené...

Tak tedy...

Svatební šaty a doplňky zamluvené - něco půjčeného:)

Ukážu vám alespoň šatičky, 
které mám na převlečení
pro večerní zábavu...

 
Podvazek - něco modrého

Botičky - něco nového...


 A hádáte správně, chybí - a mě opravdu zatím chybí -
něco starého:)
Popřemýšlím...

Svatební dekorace

Nejdříve jsem vybrala svatební písmena L&O,
potom jsem se ale rozhodla pro tento rámeček 

 


 A tady už je klec na přáníčka...
...i když se mi moc líbí zvyk pouštění holoubků,
nejspíše od něj upustíme...




A kornoutky.
V některých budou okvětní plátky růží, 
v jiných tradiční rýže.
Vytvořeny z lístkovnicového papíru,
bez oboustranné lepenky bych se
neobešla.
Ozdobeny svatebními razítky
a nakonec je ještě každý ovážu růžovou stužkou.

Košíček z obchůdku Ala-decor,
bude dobře sloužit i po svatbě,
uvnitř je ještě látkový uzavíratelný pytlíček.




Obháčkovaná zavařovací sklenice
(svícen)
s růžovou stužkou
bude sloužit jako
venkovní dekorace,
mám jich samozřejmě vícero :) 


 A svatební oznámení...


Ostatní zase příště:)
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...