26. června 2014

Přípravy na svatbu pokračují aneb část 3.

Přeji krásný den :)

I dnes se s vámi podělím 
o několik foteček,
jejichž motivem je naše blížící se svatba...

...jediné, co mě mrzí, 
je to, že jde opravdu o střípky z příprav,
a články jsou takové roztříštěné, 
nemají posloupnost...
...ale to mi jistě odpustíte:)

Podívejte se tedy nyní 
na jednu ze svatebních nezbytností, 
kterou už mám schovanou na dně skříně pěkných pár týdnů...
...svatební vývazky


Přiznám se,
vývazky jsou sice ručně vyráběné,
nikoliv však mýma ručičkama:)
Objednávala jsem u moc milé paní z Fleru :)

Ještě přemýšlím, jestli je doplnit myrtou,
nejspíš ano, 
protože právě myrta je tou pravou tradicí.
Dočetla jsem se, že když se kdysi v rodině
narodila holčička, 
slavnostně se vysadila myrta.
Když pak holčička dospěla
a nadešel její svatební den,
větvičky této "její" rostliny
zdobily oděv svatebních hostů...

S vývazky je pak sladěn...

...polštářek pod prstýnky.


 Jako součást svatebních šatů
mi nesmí scházet můj oblíbený parfém
s příznačným názvem

Miracle 
(od Lancome)


 ...stejně jako lesk na rty a květinové sponečky, 
kterými ozdobím účes
a doladím šatičky pro večerní zábavu, 
které jste již mohli vidět:)

A nakonec veselá svatební napichovátka, 
jejichž výroba teď provází mé večery...



Také si vyrábím svatební girladu, vlastně dvě,
jimiž ozdobím svatební salonek,

ukážu Vám je
zase příště:)

Teď už se jdu zase chopit nůžek a lepidla
a vytvořit další várku napichovátek :)

L. 





4 komentáře:

  1. Nádherné svatební přípravy:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, moc děkuji za všechny Vaše milé komentáře :)

      Vymazat
  2. Lucinko, moc děkuji za návštěvu na mém blogu. U tebe je celkem jasné, čím momentálně žiješ. nedivím se, je to velký den a ten chce přípravu. Ať se ti vše vydaří podle představ.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...