9. května 2014

Světluška

Již dlouho mám uložený návod na svícen,
 kterým je vlastně
 obháčkovaná zavařovací sklenice...

...a naleznete ho na blogu u Renatky
Crafto-mania.com.


 Moc se mi líbí pro svou jednoduchost...
...je háčkovaný z moc příjemné příze,
mám jen jedno její klubko,
které jsem zakoupila
v obchodě s věcmi z druhé ruky...

...a tak neznám její název, což mě velmi mrzí, 
jinak bych nemohla jinak než sebrat odvahu a pustit se do háčkování nějakého milého kousku do své garderoby :-)


Dnes jsem si také domů donesla balíček 
s ručně vyřezávanými razítky od Klárky Nové.
Jedno již můžete vidět na visačce u svícnu,
další vám ukážu v následujícím příspěvku.

Moc její práci obdivuji, ještě si vzpomínám, 
jak jsme na jedné z hodin výtvarné výchovy
zkoušeli také vyrábět razítka, 
přesně touto metodou 
- rytím do lina.
Není to vůbec jednoduché
a Klárka má i svůj osobitý styl.


 



S přáním hezkých dnů,
 L. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...