10. května 2014

Moje víkendové radosti a trocha příprav na svatbu :-)


Krásný den ...!

Zdroj: Pinterest
 
Vlastně se snažím na každém dni najít něco krásného, milého...s malým synkem to není vůbec těžké;-)

Tento víkend si ale užíváme ještě víc, 
ne že bychom měli nějaké 
zvláštní dny, 
vydali se na výlet či něco podobného...

...ale čtvrteční svátek nám společně strávené chvíle
prodloužil na krásné čtyři dny...
...čehož si vážíme o to víc,
že taťku přes týden nemíváme doma. 

A tak jsme čas věnovali i malým svatebním přípravám a úvahám, 
jak si přejeme "náš den" prožít...

Zdroj: Pinterest

Davídkovi jsme sháněli sváteční oblečení:


A nakonec se rozhodli, 
že jeho garderobu pojmeme méně formálně,
vždyť obřad máme v zahradě...

Davídek půjde v bílé košili, kalhotách béžové barvy s kšandami,
na hlavě slaměný klobouček,
do kterého mu necháme uvázat květinu :-)

Ke svatebním přípravám vlastně i trošku patří
již zmíněná
razítka od Klárky Nové z MMB...


...která mi udělala moc velkou radost.
Kromě dvou razítek k doplnění svého tvoření
jsem si nechala zhotovit i dvě svatební,
která nám ozdobí třeba obálky s oznámením,
krabičky s výslužkami, 
s jejichž pomocí vyrobím veselá napichovátka
na drobné občersvení. 

Autor fotografie: KLára Nová



Perličky jsem včera zakoupila v obchodě Palace Plus u nás v Jablonci v budově Jablonexu,
kam jsem, světe div se, 
zašla úplně poprvé.
Zrak mi přecházel z jednoho klenotu na druhý 
a nadšená jsem byla i nabídkou korálků k domácímu tvoření.

Chcete-li, nahlédněte do jejich e-shopu
www.bizuterie-bijoux.cz,
a pokud budete mít do Jablonce výlet a jste podobně jako já tvořivé duše, či se jen rády "zdobíte",
určitě zajděte.

Perličky použiji k doladění svého háčkování.
Ještě uvidíme, jak skončí můj plán
uháčkovat si několik svatebních dekorací, 
třeba na svatební stůl. 

Autor fotografie: Klára Nová


Více se s vámi o to, 
jak probíhají naše svatební přípravy,
podělím příště.

Užijte si příjemný večer,
L.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...