26. dubna 2014

Střípky z velikonočního tvoření

Moje milé...

...ráda bych se s vámi ohlédla za svým velikonočním tvořením a představila vám výrobky, které jsem už nestihla ukázat před odjezdem k mojí milované babičce. Včera jsme se vrátili a moc jsme si ten týden ve sváteční atmosféře užili...


Háčkování těchto ušatých zajíčků mě moc bavilo. Rozdávala jsem je dětem za koledu, v záplavě sladkostí to bylo zase něco trošku jiného.

Další mojí snahou jak učinit velikonoční svátky ještě veselejší bylo háčkování následujících, pořádně okatých slepiček, na kterých mě nejvíce baví jejich ocásek ze stužek.




V jednom z minulých příspěvků, který vám představil zajíčka Macešku, jsem slíbila, že jí přibude ještě pár kamarádů. A tady je celá parta hezky dohromady ;-)




Nakonec bych vám ráda ukázala háčkovaný košíček na koledu, na který jsem moc hrdá, ač je vlastně jednoduchý.



A tady už je náš malý koledníček...


Přejeme vám s Davídkem krásný, slunečný den!

 

1 komentář:

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...