25. března 2014

Zajíček "Maceška"


Moc vás všechny zdravím...

...a představuji vám  zajíčka "Macešku" - přesně na tuto jarní květinku jsem si vzpomněla, když jsem viděla, jak se zajíček v odstínech modré a fialové začíná rýsovat ;-) A tak jsem hned k němu jednu macešku uháčkovala - jen tak. Návod na květinku pochází z knížky od Caitlin Sainio "Háčkované krajkové luční kvítí", kterou mám ve velké oblibě. Již jsem podle autorky háčkovala narcisky, ze kterých nyní dokončuji zápichy ke květinám. V některém z dalších příspěvků je jistě uvidíte.


 Zajíček je opět háčkovaný z příze Kačenka, ještě stále háčkuju z jejích zásob;-) tato příze patří mezi moje nejoblíbenější, je moc příjemná na dotek, tvoří se z ní jedna báseň, je k dostání v krásných odstínech...lze ji kombinovat s přízí Kája a 50-ti gramové klubíčko v galanterii zakoupíte asi za 50,- Kč.





Pozornost si ale zaslouží také rostlina, podle níž je zajíček pojmenovaný...macešky mám moc ráda...tu jejich čistou, jednoduchou krásu. Je jedním z poslů jara a umí nádherně prozářit jak balkonové truhlíky, tak truhlíky na náměstích...mně samotné se hodně líbí rostliny zasázené v nádobách, jejichž účel je původně úplně jiný...

Inspirace na Pinterest.com
Zdroj: Pinterest.com


Obrázek nalezen na Pinterest.com


Již nyní vím, že zajíčkovi přibudou další přátelé a všichni se pak rozletí do světa -  doufám, že všem obdarovaným udělají velkou radost. Hlavně dětem ;-)

Tak krásný den,

Lucka

P.S. Pokud si budete chtít zajíčka také uháčkovat, návod naleznete na garnstudio.com.










1 komentář:

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...