20. března 2014

Vítejte!

Původ obrázku: Pinterest


Vítejte na mém blogu, v mém světě. Světě, který je plný radosti z tvoření, z krásy přírody. Jedno spojuje druhé. Příroda je počátkem všeho a dává nám spousty inspirace k tvoření - a nejen inspirace, ale i materiálu. A my svým tvořením vlastně přírodu oslavujeme.  Není to krása?


Zrodila se ve mně touha se s vámi o své tvoření podělit a kromě toho jsem si už dlouho přála dát svému tvoření jakýsi řád - všude kolem je tolik inspirace, jak v přírodě, tak u podobně zaměřených “tvořilek”, že se mi všude povalovaly papírky s nápady; poznámky, do čeho se pustím příště. Někdy jsem nevěděla, čím začít, a tak jsem se pustila do více věcí najednou - teď už vím, že je lepší vytvářet kousek za kouskem - nemám ráda strašáky ve skříni v podobě nedokončených projektů.


A pak další důvod založit si jakýsi deníček - ráda uvidím, jak se v technice háčkování zdokonaluji a to je můj cíl. Začala jsem se této ruční práci věnovat teprve před nedávnem - s nástupem na mateřskou dovolenou. A tak některé výrobky budou jistě takové trochu kostrbaté, jakoby “neučesané”. Ale budou důkazem, že je možné posunout se dál a dál a dál…


Ještě jednou vítám vás a vítám také příchod jara - blog se vlastně zrodil v první jarní den ;-)

A tak budou jistě první výtvory a první články věnovány právě jaru a svátkům velikonočním.

Těšíte se? ;-) 


Slunečné dny,


Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...