22. března 2014

Velikonoční kuřátka



Krásný den, přeji...

...svátky velikonoční se blíží a tak pomalu, pomaloučku chystám drobné dárečky pro moje blízké. 

Mezi prvními jsou právě tato malá, ale milá, kuřátka, k jejichž zhotovení mě přivedl návod od prodejce na Fleru - Dione Design. Jistě tuto autorku návodů nemusím představovat, snad jen prozradím, že se již těším, jak podle jejích osobitých a velmi přehledně zpracovaných návodů uháčkuji několik hraček pro svého synka...


Kuřátka našla útočiště v košíčku, který jsem uháčkovala z provázku na balíky (jutového provázku) zakoupeného v obchodě Kik, klubíčko za 25,- Kč. Překvapilo mě, jak se z něj háčkovalo hladce.


Určitě se pokusím o další, jiným vzorem uháčkovaný košíček, třeba s oušky. Líbit se mi v něm budou třeba háčkovaná velikonoční vajíčka. Těším se také, jak jutovým provázkem obháčkuji zavařovací sklenici a vytvořím si tak svícen či stínidlo na čajovou svíčku. Na baloně vytvoří během léta tu správnou atmosféru.

Napadá vás, co dalšího by se dalo z jutového provázku vytvořit, uháčkovat?


Háčkovala jsem ze směsové příze Kačenka; háčkem 2,5 mm.



Už se na Velikonoce moc těším - synkovi bude rok a půl a myslím, že si užijeme spoustu legrace.

Užívejte sluníčka,

Lucka







1 komentář:

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...