21. června 2016

Mátový sirup

 
Krásný letní den!
 
 
Loni poprvé jsem se ujala výroby sirupu z bezinek
a k mé radosti dětem ( tenkrát vlastně jen staršímu ;-) ) chutnal.
 
A tak jsem jich letos zase natrhala košík...
 


....ovšem květy bezu si nakonec vzala na starost maminka.
 
A aby jsem si i já trošku "zavařila",
otrhala jsem jí na zahrádce pár stonků máty.
 

K přípravě sirupu jsem místo citronů použila limetky.
Možná jsem jich nechala s mátou louhovat zbytečně moc, nebo je citron přeci jen lepší,
protože hotový sirup se mi zdál o trochu víc hořký, než by musel být. Cenná zkušenost ;-)
 
 




Jinak v poslední době jsem podlehla kouzlu razítek,
která se dají krásně využít při spoustě tvořivých projektů.
Úplně jsem si je zamilovala a k této lásce mě přivedl
můj cíl
vytvořit jakýsi obrázkový deník, u nás tedy měsíčník, naší rodiny...
...tolik jsem si lámala hlavu nad tím, jakou formou zpracovávat naše rodinné fotografie,
až jsem si vybrala Project Life.
Ale o tom třeba někdy příště ;-)
 
Mějte fajn den, L.
 


1 komentář:

  1. Luci, moc se mi líbí ,jak máš ozdobené lahvičky, razítka mám také ráda a tak se těším na ten Tvůj projekt.
    měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...