18. listopadu 2014

Háčkovaný čertík a jiné víkendové "dělání"...

...dělání...všechny smutky zahání
a my měli na víkend Davídka pryč,

a tak jsme trošku doháněli resty, 
trošku odpočívali...

...a trošku trénovali na Vánoce;-)


Při toulání městem jsem zašla do domácích potřeb a přikoupila pár nových formiček...

...ještě před Vánocemi slaví náš klouček narozeniny, 
a tak mu chci upéct veselé tvary, ovšem z lineckého těsta.

 A tak jsem zadělala, vykrájela a až pak si uvědomila, 
že se některé na slepování nehodí, protože nejsou zrcadlově stejné...


Nevadí. Narozeninovou oslavu snad rozveselí
a na perníčkách se budou vyjímat lépe.

I manžel se činil v kuchyni ;-)

Řekl si, že kromě domácího chleba, je čas zkusit upéct i domácí rohlíky.


A byly výborné.
Příště jen trošku méně kvasnic a více soli do těsta,
ale jinak se moc povedly...a takhle krásně vypadaly.



Oslavenec jel s babičkou a dědou na výlet a tak jsem 
chvilku využila i k balení dárků k narozeninám, některých i k Vánocům...

...zatím jen do papíru,
byla to akce neplánovaná a tak balíčky teprve doplním 
o nějaké ozdůbky.



 Jak jsem již psala, mašinky u nás frčí,
tuto velkou dřevěnou i s vagónkama
dostal Davídek k narozeninám loni.
K těm úplně prvním.



A mašinka mu letos přiveze dárky k narozeninám už druhým ;-)

Balicí papíry kupuji nejraději v Lidlu -
- mají nádherné motivy, takže je mi líto vyhodit každý přebytečný kousek papíru, jsou krásně pevné 
a cena více než přijatelná :)

Ani háček nezahálel...
...zase jsem udělala kousek práce na háčkovaném čertíkovi...

Pravda, trvá mi to ;-)

Ještě mu chybí rohy a svetřík...


...a bude to fešák.


Nakonec vám všem přeji krásné dny,
škoda jen, že tak propršené, alespoň podle předpovědi.

Už bychom s Davídkem uvítali sníh. I hafani se v něm vždycky vyřádí. Tak ať už padá!

Lucka




3 komentáře:

  1. Luci, vidím, že jste se tedy činili! Parádní linecké, ty rohlíčky vypadají taky skvostně a už i balíš dárky...
    Čert je prostě čertovsky vyvedený, moc se ti daří!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik chvály, Helenko...to se až červenám :) ale každopádně jsi mi udělala radost a mám den zas o kus hezčí :) I tebe moc zdravím a ať se Ti daří! L.

      Vymazat
  2. Rohlíčky vypadají nádherně, budu se do nich muset taky pustit :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Všem vám moc děkuji za milé komentáře...